Saturday 18 June 2011

si budak kecik yang cumel..

ok hari aku update pasal si budak kecik yang cumel nie...
hahaah..si budak kecik yang cumel nie name die sarah arissa bt muhammmad syahmi..
budak keciik nie lahir pada 11/11/2010..
tapi sekarang nie budak nie dah hampir masuk 7 bulan dah..
ha nie la die budak kecik yang cumel aku maksud kan tu..
bile aku balik tujuan pertama aku adalah kacau budak kecik nie dulu..
then baru aku pegi kacau yah aku bt keje..
amcam jahat kan aku...
hahaha...budak kecik nie la selalu bt aku tersenyum gembira bila lihat telatah die..
hahaha..kadang2 tu terpikir la jugak bile la aku nak ada anak nie la kan..
hahaha..norsham2 jgn la nak berangan  belaja pon belum habis ada hati nak ada anak..
(cewah)ada hati konon..
hahaha ape2 pon aku hepi jek dengan diri aku sekarangnie..
tiap2 pagi aku bgn tido first sekali aku akan pergi kacau budak kecik nie la ape lagi.
bile die nangis aku bagi la dekat mama die..hahahah..
amcam pandai tak aku..
hahaha...n lagi satu bile budak nie berak aku bagi la dekat mama die jugak..
aku nie mne la nak pandai tukar lampin2 baby nie..
ape2 pon sepanjang aku single nie die la penyeri aku..(cewah bt statement pulak)
takde la aku guro2 jek....
ok la ape2 pon aku akan jage budak kecik yang manje nie...
hahaha...
TGK LA NAK TUKAR LAMPIN PON NAK NANGIS
 AGAK COMOT LA DIE MKN
 AMACAM BOLE JADI MODEL TAK
 !!!!!!!!!
 KITE BERSENAM DULU
 ADUISH!!

 HA NIE MAMA DIE AND NENEK DIE
 NIE LA MAMA DIE
 TGH MAKAN LA
 POSE SIKIT
 THIS IS MINE!!
ok  lah terima kasih bnyak2 sbb tal jemu2 bace blog aku nie ea..
ok assalamualaikum..
jumpa lagi

2 comments: